divendres, 6 de març del 2015

PA, per mi, un gran desconegut

Hola

Per fi, i gràcies a la Valeria i a en Javi, m'he animat a probar de fer pa i, la veritat és que m'ha sorprès el resultat jejeje

La recepta del pa més com el de pagès és una mica més lenta de fer però està boníssim. No em va quedar tan espectacular però l'exàmen està més que superat. Què creieu?

                                                                                                                   

Aquest està fet amb la recepta del post d'en Javi , pan redondo estilo artesano

També m'he animat amb el de la Valeria, pan casero, que també està super bo i a sobre super fàcil! 



Jo vaig preferir fer-lo sense llavors i sense la sal, i em va quedar com un pa de llet. Mmmmm
Qui més s'animarà?


5 comentaris:

  1. Noia, ets una màquina!! ha quedat súper bé, com tot el que esteu publicant. Només hi trobo una "pega"...ENCARA NO HE PROVAT RES DE TOT AIXÒ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. molt bona aquesta Bea, potser demà podrem Sara? ;)

    ResponElimina
  3. quina pinta més bona i quina gana!!!!

    ResponElimina
  4. valla pinta eh !!! y eso que es la primera vez que lo haces , no veas !!

    ResponElimina
  5. Ja veuràs. El pròxim et sortirà encara millor.

    ResponElimina