diumenge, 8 de març del 2015

PA ANGLÈS

Bon dia a tothom,

M'estreno com a bloggera. 

Perdoneu si faig alguna cosa malament perquè, mare meva, per arribar fins aquí. Gràcies Ona i Sara, jiiiiiiiii.

Us vull explicar la recepta del pa anglès que menjava molt de petita i que m'encantava. A la meva mare i a la meva germana els hi sortia genial. La recepta és molt senzilla, però porta molta feina. La presentació és espectacular i si ho menges, és deliciós, almenys per mi.

És una recepta freda, pel bon temps, però, si es vol, es pot fer tot l'any.

Bé, ja no m'enrotllo més: aneu a una fleca i demaneu pa de motlle normal. La quantitat a escollir segons la gent que tingueu a dinar. Penseu que omple molt.
El deixeu durant 2 dies, més o menys, a l'aire perquè se sequi una miqueta. 
Després, haureu de treure acuradament tota la crosta del pa perquè només quedi la molla.
Talleu horitzontalment el pa 2 vegades perquè quedin 3 pisos. 
Només queda omplir-lo i decorar-lo com es vulgui. 
Jo, normalment faig, 2 pisos ben sucats amb tomàquet, sal i oli i un pis amb maionesa, però això va a gustos. 
Els de tomàquet es poden omplir amb enciam, tomàquets "cherries", olives i pernil salat i el de maionesa, amb tonyina i ou dur, però això és totalment lliure.

Us adjunto una foto dels últims que vaig fer, perquè veieu una mica com queda, tot i que la foto no els hi fa justícia...

Només us puc dir: QUE VAGI DE GUST!


1 comentari: