divendres, 20 de març del 2015

LEGO Lollipops


Teniu un fill o filla fan de LEGO com jo?
Investigant per internet vaig trobar aquests Cake Pops, super-fàcils de fer!

Només necessiteu:

"nubes"
xocolata blanca
colorant groc
palets
xocolata negra per pintar la cara


Us recomano que els nubes siguin blanques o llises, de 2 mides de diàmetre, unes grans i les altres una mica més petites. Amb una tisora de cuina talleu les nubes grans per la meitat i les petites a la mida de la part de dalt. per la part que les heu tallat quedaran enganxoses, les ajunteu per allà. Els hi claveu un palet a cadascuna.
A banda prepareu xocolata blanca i la foneu. Per aconseguir el color us farà falta colorant alimentari groc en format gelatina.

Un cop ho tingueu tot preparat només us cal cobrir els caps amb la xocolata i deixar-los refredar.
Per assecar-los us recomano un colador a l'inrevés o l'ideal seria un troç de porexpan on poder clavar-los. La xocolata goteja...us aviso... Jo vaig ficar tot l'invent a la nevera per accelerar el procés.
Un cop secs, per pintar les cares jo ho vaig fer amb un "lápiz pastelero" que és com un mini-tub de pasta de dents però ple de xocolata negra que venen al super.






4 comentaris: